Skräcken....

Sitter här efter en, i stort sett, sömnlös natt.... Ångesten sitter som ett skruvstäd i strupen.... Om exakt 5 timmar och 40 minuter så ska jag på min årliga mammografi....
Konstigt det här med psyket... Fastän jag VET att det är lika stor risk för mig att få bröstcancer igen som för alla andra som aldrig haft det... så är mina känslor övertygade om att "nu ryker det andra bröstet också"... hmm... När jag får beskedet som säger att allt ser bra ut så kommer jag bli förbannad på mig själv som låtit skräcken ta tag i mig när jag rent logiskt vet att det inte finns nåt att oroa sig över...

Nåväl den som lever får se som min gamla mormor brukar säga...

Kommentarer
Postat av: Lena

Schas - dumma ångest!!

Hoppas verkligen allt gick bra på mammografin idag, skit msn verkade lägga av eller så var det du som fick annat att göra än att tjöta med mig via msn :)

Nä, nu tar jag och ringer dig istället!

Puss & Kram

2005-12-06 @ 16:12:05
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0