Bryt ihop och kom igen......

Märkligt det här med hur man fungerar.....? Bara att prata med en människa som förstår gör att man mår bättre.... Jag menar problemen försvinner ju inte.... och inte blir de mindre heller....... märkligt...?!

Var hos läkaren idag och fick en månads timeout. Ska tillåta mig själv att vara som ett barn i ett par dar, bara vara, gå på promenader, läsa böcker och inte känna några krav från min omgivning....... OCH i ett svagt ögonblick höll min kära make med om detta..... han vet inte vad han har lovat men hålla det det ska han. Det ska bli mycket roligt att se hur han klarar av att arbeta, laga mat, köra till och från aktiviteter, handla, väcka barn, lägga barn mm.

Nej nu är det dags att gå sätta på tv´n Dr Phil är på gång.......... Luv him

Kommentarer
Postat av: Lena

Klok doktor och klok kvinna som lyder doktorns råd.

~*~ Var rädd om dig, det finns bara en av dig! ~*~

KRAM!

2005-11-18 @ 21:16:53
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0