Hoppas, hoppas......

Hjälp!

Nu klappade nervositeten till mig i huvudet med en oro hård som ett basebollträ.

Sitter och försöker förbereda mig för en anställningsintervju....... jätteläskigt..... den första på flera år känns det som.....
Inte för att jag vill ha jobbet men... det är ju alltig kul att bli påtänkt.... och om en kan tänka sig att anställa mig så måste det ju finnas fler?!

På tal om jobb ja, när jag var som mest nere då fick jag ett vykort från min chef med en önskan om att jag skulle krya på mig..... jag fick dessutom ett erbjudande om att gå ner i tid och bara arbeta förmiddagar till våren vilket hade passat mig perfekt, Då slipper men ju fritis till barnen och ärligt talat, den utgiften kan jag klara mig utan.....

Nej nu får jag sätta fart om jag ska hinna göra mig vacker inför intervjun.....

Kommentarer
Postat av: Lena på jobbet

Kära hjärtanens då :)
Klart att hur många som helst hade velat ha dig om de bara visste att du fanns :) Så sätt igång med att göra plakat och banderoller där det står: HÄR ÄR JAG!

Kram

2005-11-22 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0