Så var det med den saken....

Visste jag väl.... Jag hade nog kunnat få jobbet om jag hade kunnat nöja mig med en lön på ca 14 000 kr i månaden, HAHAHA. Det har jag ju idag... ska jag dessutom resa 10 mil om dagen och betala fritisavgift för två barn så skulle jag bli ca 3000 kr fattigare varje månad bara för "privilegiet" att jobba..... Va´ sjutton.... vissa månader efter räkningarna känns det som om man bara har ca 3 000 kr kvar  till mat och kläder för en hel familj.... Få den att gå ihop du!

Jaja, vi får väl se..... nu har jag visat upp mig för dem och talat om vad jag kan tänka mig för typ av jobb och vilken minimilön jag behöver.... Vem vet det kanske dyker upp nåt annat jobb om sisådär 4-5 år....

Ahhh......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0