... I vååårsoooolens glaaanss... *la la la la*

Nu åkte räfsan fram och gräsmattan fick sig en välbehövlig omgång (iallafall delar av den). Alla små pinnar som blåst ner ur mina vackra silverpilar måste ju bort innan det är dags för premiärrundan med gräsklipparen.

34226-33

Egentligen så skulle jag ha klippt ner dem i år men det får bli nästa vinter istället.

På min lilla runda i trädgården så hittade jag även detta lilla vårtecken:

34226-34

Dottern med sin bästa kompis. Studsmattan var den i särklass bästa investering vi gjort för barnens hälsa. Tio minuters hoppande motsvarar ca trettio minuters joggingrunda. Med tanke på att Elin mer eller mindre bor på studsmattan så fort vädret tillåter så har jag en rätt vältränad tjej en bit in på sommaren. Nu ska vi bara få upp ett skyddsnät också, så att de inte slår ihjäl sig om de skulle tappa balansen.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, för fasen sätt upp nät!!! Det satt en hel hoper med studsande ungar på akuten när jag och Sebban satt där i veckan.

Fina bilder iallafall!

/Kram

2006-04-29 @ 19:52:08
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Lena

Hej sockertopp!

Tack för inlägget på min blogg, blir liksom glad av att se din signatur där :)

Bamsekramen!

2006-05-03 @ 07:48:41
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0