Kan det vara kräftorna...

som gör att man mår så dåligt dan efter kräftskivan...?
Nä, jag får väl erkänna att det var nubben och all cider  jag drack som gjorde mig liite småtung i huvudet igår. Grannarna hade nämligen bjudit in till kräftskiva i fredags och det var mycket trevligt. Det blev både snapsvisor i mängd och lite senare på kvällen dans till massor med gamla goda låtar. Nostalgitrippen var ett faktum när vi jabbade loss till Boney M, Kim Wilde och Svenska Schlagervinnare genom tiderna. Svettig blev man och träningsvärken sitter i både ben och rygg nu.

Ikväll ska vi tre tjejer (Helena, Maria och jag) åka in till Göteborg och lyssna på Eva Dahlgren och vara med om avslutningsfesten för EM-kalaset.
Ska kolla om det går att återuppliva lite av de gamla goa känslorna Lena skriver om i sin blogg.

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Lena

Hmmmm..... troligtvis är det de röda i kräftorna som man blir dålig av. Men nu äter du ju havskräftor och tur är väl det för tänk hur dålig du hade vart om du ätit sumpkräftor. Oj Oj Oj!!!

KRAM :o)

2006-08-17 @ 18:21:30
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0