Konstigt...?!

Kan det finnas fler som fullkomligt avskyr att städa men som ibland (väldigt sällan) ändå njuter av det?

Idag är en sån dag, jag har städat mer eller mindre hela dagen! Farit fram som en virvelvind med dammtrasa och plockiver. Det enda som återstår är dammsugning och ett litet tag med golvmoppen så gnistrar hela huset. Känns fantastiskt faktiskt!

Nu drar snart alla barnens aktiviteter igång igen. Jag är ju en av 3 ledare för kyrkans miniorer där båda mina barn är med och ikväll ska vi ha ledarträff för att planera hur hösten ska se ut. Första träffen med barnen är på torsdag nästa vecka. Det ska bli jättekul!!

Nej, nu får jag ta tag i dammsugeriet...Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0