Sova över..

34226-83

Min vansinnigt vackra systerdotter Amanda har sovit över hos oss i 2 nätter. Har varit fantastiskt mysigt! Det enda smolket i glädjebägaren har varit de egna barnens svartsjuka. Inte om mig utan om Amanda. Leker hon för mycket med Elin så känner sig Hampus utanför och tvärt om. Mycket gråt och sura miner, då mest på Elin faktiskt som kan ha liite svårt för det där att man inte kan ha HELA uppmärksamheten HELA tiden. Men hon lär väl sig med tiden hon också.... Hoppas jag!!

Förresten, är det nån mer än jag som tycker Amanda är toklik den sjungande grek-göteborgskan Elena Paparizou? (I allafall på den här bilden)


Kommentarer
Postat av: Lena

Mmmm...hon e vacker den där Amandan :)

Vad exakt är det du tror kommer näst? HEmska hemligheter uppdagas i mitt minne *asg*

2006-08-17 @ 20:25:11
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0