En julfest kvar....

Måndag kväll är det dax för den allra sista julfesten... Elins. Som hon har väntat. Hon ska vara tomte och sjunga "Tipp, Tapp". Lite lustigt... att en tjej som är väldigt "rosa och glittrig" inte alls är intresserad av att vara lucia eller tärna när det ska sjungas.

Alla julklapparna är köpta... ja, förutom makens då... han är nämligen helt hopplös på att klämma på paketen och tjata om vad det kan möjligtvis vara i (med väldigt stooor glimt i ögat). Nä, jag skojar bara. Sanningen är den att jag är alldeles vilse och vet inte alls vad jag ska ge honom, jag vill ju ge honom den perfekta julklappen... Den där som talar om hur mycket jag älskar honom.

Till mig ligger det två klappar under granen än så länge... I det ena misstänker jag skarpt att det är en grej som jag önskat mig. det andra vete katten....? Spännande, spännande!

Hur är det med er andra? Kommer tomten med nåt fint i jul? Vad önskar ni er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0