Å där gick starten.....

Nytt år... Ja almanackan har ju aldrig fel
Ny start.... Nu eller aldrig..?
Ny kost... Definitivt nödvändigt..
Ny vikt.... Absolut, är på tok för tung
Ny hälsa.... Kommer med vikten o kosten... o motionen förståss?
Ny glädje... Man har aldrig roligare än man gör sig..?
Nytt jobb... Har inget egentligen..bara ett deltidsvik. på dagis...är väl inget för mig egentligen
Ny lycka... Svårt... Nöjd med allt förutom ovanstående, men fixar jag de andra bitarna har jag en känsla av att lyckan följer med
Nytt liv... Tjaa.. det blir det ju då...?



Kommentarer
Postat av: Lena på jobbet

På fråga 1 svarar jag: - Jo, ibland
på fråga 2 svarar jag: - Nu
osv ner till sista frågan: - Japp, bums! Häng på 0 sockervågen nu! Jag är inne på 3:e dagen utan socker och jag håller på att go bananas......rätt skojigt :)

När jag hittar ut ur sockerabstinensens dimmor tänkte jag göra GI igen....mumsig mat!

KRAM - klart du ska göra allt det ovanstående, det är du värd!

2006-01-03 @ 13:29:18
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0