Trååååk

ÅÅÅhh.... vad jag har tråkigt.... precis en sån där dag när det är som lättast att dra ner till tappen och köpa sig ett kilo godis... men just idag har jag bestämt mig...det blir inget med det...ska strax gå ner och dricka en kopp uppfriskande te istället... Liptons Tahiti med smak av ananas och vanilj - mums... är nästan som godis... behöver inte ens ha honung i... och om suget ändå inte går över så får jag väl ta en knäckemacka oxå...

By the way så har jag fått ett litet brev på posten... ytterligare ett avslag på en jobbansökan... börjar bli van... blir inte ens ledsen längre... iallafall inte så mycket..*snyft*... Nåväl jag har ju fyra till ute för tillfället... får se vad dom ger... Tillsvidare har jag ju mitt lilla dagisvik att gå till.. börjar ju på måndag..

Nähä... ner och värm tevatten nu...

Kommentarer
Postat av: Jag såklart....

Hejja Karina Hejja Karina!!!!

Jag trillade i godisskålen igår - FAN!

Kram

2006-01-08 @ 22:33:23
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0