Ska det verkligen vara nödvändigt....?

Min älskade kusin går omkring och väntar.... Inte en förväntansfullväntan utan en hemsk sådan. Lena har upptäckt en förändring i sitt bröst. Efter att själv ha gått igenom en sån vända så förstår jag precis vad det är hon går igenom. Det värsta är att jag inte kan hjälpa henne med mer än att finnas här när hon behöver mig.

Jag vill bara att hon ska veta att OM det värsta skulle hända så klarar VI av det också! Och då menar jag att:

DU ÄR INTE ENSAM DARLING!! DU HAR EN UNDERBAR FAMILJ SOM JAG VET STÖTTAR DIG SÅ MYCKET DU VILL!! OCH DU HAR MIG, JAG KLARAR AV VAD SOM HELST FÖR DIG!

ÄLSKAR DIG GUMMAN!

Kommentarer
Postat av: Lena

USCH!!!!
Jag leker ju struts!

Du har en lista att hämta inne hos mig :)

KRAM!

2006-07-09 @ 20:15:04
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0