Men va´ f-n?

Hoppade upp på vågen igår morse och den visade att jag gått UPP 1 kg! Inget kul alls! Inte minskar "midje"-måttet heller, buhu! Men skam den som ger sig! Jag måste ju rimligtvis gå ner om jag fortsätter att äta så här nyttigt... eller? Blodsockret åker iallafall inte berg o dalbana längre utan jag känner mig ganska pigg och jämn i humöret. Och just nu får jag glädja mig åt det. Hoppar bara att vågen pekar åt rätt håll vid nästa vägning. Nåväl, nog om detta!

Maken har varit ledig i 3 dagar och hunnit med att tapatsera om i Hampus rum. Det blev jättefint! Nu ska vi "bara" flytta in alla möblerna igen. Puh.

Midsommar närmar sig med stormsteg och det är hos oss festen blir i år. Nu ska jag bara hitta lite kul lekar och några nya snapsvisor så blir festen nog en succé, det brukar bli vääääldigt roligt!
Kommer du Lena?
 Nähä, nu ropar maken på att jag ska komma och dricka kaffe, så... hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hello darling :)

"Man måste ha en uppförsbacke för att få en nedförsbacke" swischar iväg....

Jag kollar med familjen nu om midsommar.... :)

KRAM!

2006-06-06 @ 22:39:22
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0