Som väntat....

GI-tänket gick fullständigt åt pipsvängen över Midsommar. Men det var planerat så. Hur ska man kunna fira midsommar utan färskpotatis och jordgubbar med glass och Nubben för alldel... Nää jag tillät mig själv att balla ur... Men nu är det hårda tag igen. Har börjat om i rivstarten och ska få blodsockret i balans igen.

Jag ska även på läkarbesök idag... Hoppas hon har något att tillföra i kampen. 

Nåväl vi får se.

Midsommarfesten kändes riktigt lyckad. Min älskade kusin kom ÄNTLIGEN och firade med oss. Hon hade med sig hela sin härliga familj och de stannade över natt. Mycket mysigt! Inte sant, Lena?

Nu till nåt helt annat... På kursen som jag går har jag en kurskamrat som har visat sig vara en alldeles utomordentlig fotograf... Han lyckades till och med göra nåt åt det här motivet:
 .  Visst blev det bra...!

Kramar tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: johannapannan

oj. klart att det är svårt på storhelgerna.
och ja. det blev ett fint kort!!

2006-06-27 @ 21:44:28
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Lena

Du är jättefin på kortet :)

Men visst var jordgubbar, sill och nubbe värt ett litet steg bakåt? *nickar ihärdigt*

KRAM

2006-06-29 @ 07:57:31
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0