Vadå sjukvård...?

Jag tror ta mig sjutton att jag får ett frispel!

Jag sade ifrån på skolan att jag inte kunde åka med på ett studiebesök för att jag skulle till läkaren. När jag ca 10 min före utsatt tid kommer för att anmäla mig i kassan så säger de att jag inte har tid förrän den 19/7! Den har blivit ändrad! Till saken hör också att dagen före läkarbesöket fick jag ett brev där det stod att min tid den 24/7 har blivit ändrad till den 19/7. Mycket märkligt...Kan inte för mitt liv komma ihåg att jag hade en tid då... Men se det var tryckfelsnisse som varit i farten. KUL!! NÄÄÄ!!! Lite tvär blir jag skickad till sköterskeexpeditionen för att reda ut hela det här missförståndet och blir sittande utanför den i nästan 20 minuter innan jag får komma in. Då visar det sig dessutom att jag har fått en annan läkare än den som jag brukar ha... Förmodligen har min läkare velat byta...? Varför då? Är jag en så besvärlig patient?
Till saken hör också att den 19/7 KAN jag inte ens komma för då är jag i Danmark med familjen. Så det var bara att byta tid igen. Nya tiden är den 26/7. Den ursprungliga tiden ringde jag och beställde eftersom jag inte mår bra! I MAJ!!! Hur i hela helsike kan man bara hålla på och ändra så då? Utan att ens ringa och fråga "om det är okej att vi flyttar din tid?"  

Aaaaarrrggghhhh!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jamen vad gnäller du för människa, du har väl iallsindar inget vettigare för dig? Inte lite fräckt att klaga på de stackars administratörerna :(




He he he......skoja bara, irriterande som tusan att bli omflyttad sådär bara. Tur att man måste vara stark för att orka vara sjuk :(

KRAM!

2006-06-29 @ 08:00:25
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0