Energitillskott...

Huvudvärken klingar sakta bort och en liten förhöjning i min energi ger sig tillkänna. Därför tog jag på mig gympadojorna och tog en härlig promenad ner till havet, det tog ca 30 min fram o tillbaka och kändes fantastiskt. De andra dagarna har jag suttit en kvart på min träningscykel men det kändes inte riktigt som ett alternativ idag. Jag har nämligen inte cyklat regelbundet på några år och då kan man ju gissa var det känns efter ett par gånger, alldeles riktigt: I ÄNDAN.

Nu ska det bli riktigt gott med frukost: Ägg och Bacon blir det idag.

Senare så ska vi (jag och barnen) till skolan för invigning av den nytillbyggda delen. De har även öppet hus så barnen ska stå o sälja allehanda krafs som ingen egentligen vill ha... Ska bli jättetrevligt! : )

Ikväll laddar vi för Melodifestival! HEJA Carola!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0