Fotbollen är en hal rackare....

Elin har spelat sitt livs första matcher idag, gick väl så där får man väl erkänna. Första matchen vanns INTE med 2-10 och inte heller den andra vanns med 4-12... nåväl, nästa match tar vi dom! Alla i laget kämpade som drakar och slet hela matcherna även om det började drälla tappade sugar över hela plan den sista halvleken i andra matchen. HEJA NORVALLA IK!!

34226-45

Elin kämpar på.

34226-46

Underbara killar o tjejer!

BRA JOBBAT!

Så till sist en liten uppdatering ang. viktkampen....

Igår (26/5) var det dags för kalas igen och det var barnens kusin Amanda som fyllde 13 år, hjälp vad stora de börjar bli! På bordet dukades det upp en fantastisk smörgåstårta som "förrätt" och en härlig gräddtårta till "efterrätt". Denna gången var jag väl mentalt förberedd och det var inte jättesvårt att stå emot (inte helt lätt heller, men inte lika tufft som pajen häromdan). Jag hade tagit med mig lite jordgubbar som jag "syndade" med (det är väl inte helt tillåtet med det heller, men det är bättre än tårta).

Imorse kunde jag inte heller motstå att kliva upp på vågen, jag känner ju att det händer grejer nu. Nu har jag totalt gått ner 4 kg (på 1½ vecka!) Inte så pjåkigt om jag får säga det själv. :)

Till sist vill jag även tacka för alla uppmuntrande kommentarer från goa bloggare som stöttar mig i min kamp! Välkomna in på min sida när ni vill!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kämpa på! Det är jättebra det du gör för att du ska känna att du mår bättre. Kommer att kika in för att se hur det går för dig igen.
Lycka till!

2006-05-27 @ 14:44:49
Postat av: Annica

Bra kämpat! Det känns så härligt att läsa om dig och jag håller en tumme för att det ska gå bra.
Kommer kika in då och då för att se hur det går, jag är en "granne" till Lena.

Lycka till, kram

2006-05-27 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0