Göra slut med sitt gamla jag...?!

Jaa...

Ställde mig på vågen imorse och fick världens chock... Jag har gått upp jättemycket i vikt...
Jag har väl känt att jag inte gått ner direkt men att det var sååå mycket visste jag inte...
Panikringde till läkaren för jag kände att det här klarar jag inte just nu, fick en tid den 27 juni...! (Ska enligt sköterskan vara glad för att det fanns en tid före sommaren, jättetufft just nu...hmmm) Ska ta ett snack med läkaren om eventuell gastric banding.

När jag hade lagt på luren satt jag en stund och lipade och kände bara att detta blir för mycket... Men när tårarna torkat kom ilskan...! 

JÄVLA SOPA ATT STÄLLA TILL DET SÅ HÄR FÖR SIG SJÄLV!!!! Jag har ju gladeligen stoppat i mig vartenda kilo! 

NÄ!! Mitt nya liv börjar nu! Kärringen som fördärvat min vackra kropp gör jag slut med och Karina Den Nya har tecknat abonnemang i Giviktkoll för tre månader till att börja med! Nu jävlar (ursäkta, men jag är sååå arg!)!! 

ARRRGHHHH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0