Ja må hon leva....

Elin har fyllt 7 år, kan ni tänka er... Lillstumpan är stora damen..?!
Hon var jättenöjd med sina presenter. Där var Barbiedocka med både älva-vingar och sjöjungfrustjärt, en Bratzdocka Westernstyle med tillhörande häst, den vackra rosa dräkten hon har på bilden, en klocka, shorts och rosaglittrande träja med en häst på, waterslidebana till trädgården och lite till... Puh (inte allt från mamma o pappa utan både fastrar, farmor och farfar kom med paket.

34226-39

Prinsesstårta var det beställt... är mycket nöjd med resultatet.

34226-38


Kommentarer
Postat av: Lena

WOW WOW WOW!!!
Vilken söt pingla hon är, brs på mor sin minsann :)
Fin tårta hörredu? Undra om jag ska beställa en hög med tårtor till konfirmationen?

Vad roligt med vatenslide bana....hmm...undras om ungarna far in i rabatten om jag skulle sätta upp en sån här. Jag menar på min stora tomt och allt :)

Bra att ni satt upp skyddsnät, kanske ska vi komma och provstudsa lite då :)
Är du hemma torsd-fredag?

KRAM!

2006-05-14 @ 20:48:16
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0