Jippie...!!!

Glömde vägningen igår så jag hoppade upp på vågen i morse istället, nu är det ner ytterligare 2 kg. Det gör totalt -6 kg! På 2 veckor! Måste börja intala mig själv att det inte kommer att gå så här fort hela tiden, utan att det kommer att komma veckor då jag inte går ner alls. Men just nu tänker jag bara njuta av segern mot de första 6 kilona!

Själva kosten känns inte så märkvärdig längre och det börjar bli tröttsamt med samma ägg och skinka, men jag tänker inte ge mig. Det är värt allt i världen bara jag kan gå ner i vikt till mina önskade 85 kilo.
Då väntar nämligen en bröstrekonstruktion och en bukplastik på mig. Och det är väl inget dåligt mål att sikta mot?!
Något som är bra däremot är att godissuget nästan helt har försvunnit!

Kommentarer
Postat av: Lena

Yiippiie!!!
Vad du är duktig, kanske ska följa ditt exempel och vara hemma i ett par veckor för att orka sköta om mig själv.

Kram!

2006-05-30 @ 21:35:33
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0