Prinsessinvasion!

Vi har haft barnkalas! Jag är helt slut. 6 st "hönor" och en "tupp" är precis vad man orkar med i 2,5 timmar. Födelsedags"hönan" är iallafall väldigt nöjd.

34226-42

Står och väntar på att nagelacket ska torka.... man måste ju ha guldfärg på fingrarna med... inte bara på klänningen!

Korv med bröd

Kalaset är i full gång... korv med bröd är inte dumt!

Pannkakstårta

Mamman har gjort pannkakstårta för första gången i sitt liv.... Så där lyckat, tycker jag.... Det är en tårta som måste ätas FORT annars ger den sig av. Prinsessorna/hönorna var relativt nöjda med mig, kunde nog varit liiiite bättre tårta dock... jaja man måste ju testa.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åh, vilken söt dotter du har! En sådan vit kjol skulle jag kunna tänka mig att ha också!

2006-06-06 @ 08:30:47
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0