Sockeravgiftning....

I dag börjar min tredje dag med GI-metoden, känner av lite huvudvärk och har ett ständigt sug efter nåt att äta, är egentligen inte hungrig men känner ändå att jag vill ha "nåt" hela tiden. Än så länge så står jag emot. HEJA, HEJA!!
Det ska bli mycket intressant att se hur helgen blir, ska göra mitt bästa för att helt undvika frestelser och om jag ändå utsätts för några så ska jag ge f-n i att falla för dem.

Till frukost idag blir det keso med äpple och kanel.

Hoppfulla morgonkramar

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har blivit satt på diet efter en mycket lång tids lidande (dåliga matvanor) som gjort sitt för mig.
har , precis som du. försökt undvika socker och vitt mjöl.. men har slutat med att man vräker i sig 200 g choklad för att få huvudvärk att försvinna.

2006-05-19 @ 09:13:29
URL: http://johanna.blogg.se
Postat av: johanna

sry lite miss med vem som skrivit.. observera jagjohanna* xD

2006-05-19 @ 09:14:13
URL: http://jagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0