Två veckor!

Igår kväll var det första gången jag kunde sitta i soffan och titta på en film utan att känna något som helst godissug. Det får mig att börja fundera på hur mina godisvanor egentligen har sett ut? De måste ju ha varit fruktansvärda! 

En annan liten grej som har slagit mig är att det är mycket lättare att hålla mig till kosten denna gången....? Hmmm.... kan ha att göra med den där mentala biten, man måste ha bestämt sig och inte göra detta för någon annan än sig själv. Precis som att sluta röka. Vilket jag också har lyckats med! Men det var för 2 år och 2 månader sen. När jag väl hade bestämt mig så var det inte ett enda dugg svårt och jag vet allt om att inte lyckas sluta för det hade jag försökt hundra gånger innan, men de gångerna slutade jag för att det var dyrt eller jag var gravid eller min make ville att jag skulle.... Alltså inte en enda gång bara för MIG! Och där har vi hela grejen, man kan KLARA VAD SOM HELST BARA MAN GÖR DET FÖR SIN EGEN SKULL!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0