Jag blir så trött....

Nu har lilla Elin feber IGEN!!! Va F*N?? Stackars gumman... inte en hel vecka knappt på hela hösten har hon fått vara frisk. Det snörvlar, frustar, nyser och deppar hela tiden!
Vi var hos läkaren för att kolla allergi mot de kära små kaninerna... (inte för att allergi ger feber, men den ständiga snuvan är lika jobbig) men nää då... inte kaninallergi men väl pollen... sk. "luftburna allergener". Men jag vet inte jag? De där testerna är ju inte 100%-iga. Jag tror det är kaninerna i alla fall. Eller kanske kan det vara höet som kaninerna får... det är ju nästan lika illa... de måste ju få hö. Och kaniner som man inte får vara inne hos... Hur kul är det? Som tur är så har en mamma till en av kompisarna sagt att de är intresserade av att ta emot våra små gosingar... Så barnen kan få hälsa på dem då och då ändå.

Ja ja, jag får ringa vårdcentralen imorgon bitti så får de titta på henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0