Spännande...

Oj oj oj va länge sen det var jag skrev här... *skäms lite*

Jaha...Vad har hänt sen sist... hm... Jo, jag har pratat med sjukhuset, igen, om att få komma till kirurgen för att diskutera en viktoperation. Fick tag på en trevlig sjuksköterska som frågade en del frågor om mina matvanor, nuvarande vikt, min psykiska hälsa mm. Hon konstaterade också att p.g.a. min bröstcancer så hamnar jag i ett alldeles eget litet fack som kan underlätta för mig att få en viktoperation, trots att jag egentligen har liiite för lågt BMI. Man ska ju helst ha BMI över 40 för att vara aktuell. Till slut så kom hon ialla fall fram till att jag verkade vara en lämplig kandidat för operation. Så nu ska jag bara vänta på att få en tid för möte med läkaren som ska fälla det slutgiltiga avgörandet, förmodligen kommer jag att bli kallad någon gång i december-januari. Spännande Spännande

Annars då...

Joo... maken och jag har haft en ganska jobbig kris... Tog oss ur den med flygande fanor och allt är bättre än någonsin... :-)
Lite kriser då och då är väl bara helt naturligt när man varit tillsammans i över 12 år (hu va tiden går) men det är bra för då får man fräscha upp sin syn på älsklingen. Det är ju så lätt att sluta se den man lever med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0