Viktop.se

Kommer att starta en dagbok på www.viktop.se Vill man läsa den är det bara att kliva in och leta sig fram till forumet Dagbok och leta upp mig. På forumet heter jag Kaninan. :) Karina var upptaget och med tanke på de relativt nyinflyttade "Svenne och Lotta" tyckte jag att det passade väldigt bra.

Dagboken på Viktop.se kommer att ta en del tid så därför kommer det inte bli så värst många inlägg här på ett tag. Givetvis ska jag titta in då och då och ge en liten "up to date" om vad som händer i mitt liv.

Kramar "en masse"

Kommentarer
Postat av: Lena§

Men jag kan inte läsa? Måste jag vara inloggad?
Detta är så himla spännande Karina och inte så lite läskigt :o)

Stor kram!

(kolla in hos mig igen)

2006-09-09 @ 17:44:52
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag vet inte hur man gör för att hitta dej där lilla gumman.
Kram mamma

2006-11-22 @ 00:41:58
Postat av: Karina

Gå in på viktop.se och scrolla dig ner till ett forum som heter dagbok... Jag har väl mer eller mindre lagt ner att skriva där... eller ja jag har lagt ner det... Skriver mer här nu eftersom det är här jag får det egentliga stödet...

Kram

2006-11-22 @ 06:41:48
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se
Postat av: jag

går ju inte att logga in på viktop på flera dagar.Någon som vet varför ?

2008-02-14 @ 09:05:55
Postat av: Mommoj/Carina

Jag kan inte heller gå in på viktop.se
Har försökt sen i måndags!
Vete tusan varför?!?!Kanske någon vet?
P.S mitt "nick" på viktop är
Mommoj.

2008-02-14 @ 22:08:25
Postat av: Charlotta

17 feb och fortfarande går det inte att komma in på viktop. Och jag som så väl behöver stödet från alla där eftersom jag opereras 20 feb!!!

Charlotta

2008-02-17 @ 19:21:06
Postat av: Anna-Karin

Har mejlat Yahoo för att få veta varför gruppen plötsligt försvunnit men bara fått goddag yxskaft-svar från deras kundtjänst.

Har inte kunnat logga in sedan en vecka tillbaka och det känns lite trist!

2008-02-17 @ 21:33:44
Postat av: Mommoj/Carina

Charlotta!!!! Du får ett LYCKA TILL här av mej nu...litet men menande gott!
Jag var å försökte nu i morse...men ICKET!

2008-02-18 @ 11:13:22
Postat av: Anneli

19 februari och man kan fortfarande inte gå in på viktop undrar vad som har hänt carina vet du vad det är som har hänt

2008-02-19 @ 19:48:07
Postat av: Ewa-May

Hej
Kommer inte heller in. Och inte har jag några sparade mailadresser till Lovisa som väl är site admin. Synd på en så bra site.

2008-02-19 @ 21:05:37
URL: http://www.nasudden.se
Postat av: lena

Jag undrar oxå vad som hänt med viktop.. skulle verkligen behöva dem nu pga att jag är nyopad sedan 1 vecka tillbaka... Finns det inte någon som vet vem som är ansvarig för den sidan??
kram//leli

2008-02-19 @ 21:18:22
Postat av: Alina

Hej! Jag har oxå försökt komma in på viktop sidan...

Kan rekomendera viktpropp.se ungefär likadan sida som viktop. Tips du ska godkänna reglerna innan du kommer vidare.
Mvh Alina

2008-02-20 @ 04:42:25
Postat av: Anna-Karin

Hurraaaa!

http://www.viktop.com/viktop/

Det är tydligen den svenska sajten som har problem, men den finns reggad även på .com.

/Anna-Karin

2008-02-25 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0