Bättre idag...

Jag fuskade igår... På Elins vårfest så skulle jag grilla korv till barnen och själv dricka en sån där färdigblandad Naturdiet Kaffelatte... Funkade skitbra, va inte ens sugen på korven... MEN när jag, rätt hungrig, sätter sugröret i tetrapaken och börjar slörpa så är det KLUMPAR i den.... Ewwww... Va precis som om den skurit sig eller nåt... Faan... Tog en korv med bröd istället... Jag var ju skithungrig. Nåväl ny dag idag.

Vägde mig imorse... har totalt gått ner 7 kg på 2 månader. Å då gick jag upp 2 under påsken *rodnar*.

Är inte lika yr idag... kroppen börjar väl vänja sig... Jag tänker också tillåta mig att äta lite släta soppor och miniyougurt som komplement till Naturdieten.

Nu är det mindre än 23 timmar kvar...

Kram
Karinasomintetänkergeuppmedsinapromenadertrotsattdetblirskitväderimorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0