Det ska va gött att leva... *sjunger*

Inatt sov jag hur gott som helst... Kunde för första gången på länge slappna av... Nu vet jag ju ATT jag kommer att bli opererad... Det är bara "näret" kvar :)

Jag pluggar på... sista rycket med samhällskunskapen... Hårda bud och jobba hela helgen blir det men det gör inget - Jag är sååå lyyycklig!!!

Den flytande kosten har jag lagt ner... måste samla mig inför de sista 2 veckorna inför operationen då det är STRIKT FLYT som gäller!! Inte ens en endaste liten knäckemacka får slinka ner... *snyft* ;) Jaja det är ju bara tillfälligt. Sen börjar mitt nya liv!! Jag längtar.

Kramar
KarinasomslårihoplaptopenochöppnarenkallciderNUÄRDETHELG!!!

Kommentarer
Postat av: Didda

Så härligt positiv du låter :))) Ha en toppen dag! KRAMAR!!

2007-04-27 @ 07:57:54
URL: http://thesandyshadows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0