... energi - vad är det?

Orken bara finns inte... men det är klart, på 5 påsar naturdiet à 103 kcal/st så händer det grejer i kroppen. Hjärnan bara "svamlar" känns det som... Har svårt att koncentrera mig. Jag vet att det blir bättre om ett par dagar så det är bara att hålla ut. Men det är inte jättelätt att fokusera på pluggandet.

Kl. 17.30 ska vi samlas och ha vårfest med Elins klass... Det ska grillas och vi ska gå poängpromenad... Spela brännboll står också på schemat... Blir skitkul med noll ork... Jaja smällar man får ta...

MEN... Håll i er nu... det är bara ca 48 timmar kvar nu!!!!

SvagafjantkramarfrånorkeslösKarina

Kommentarer
Postat av: Didda

Jag förstår att du inte har någon ork, men kan du inte byta ut ett mål så du kanske äter middag på kvällen? Som sagt jag håller verkligen tummarna för dig, och jag känner ju inte dig så bra men om du vill prata eller bara ha någon som lyssnar på dig så finns jag. Skriv av dig all skit i ett mail till mig, eller kanske du har msn? Jag vet och förstår vad du går igenom. Stora styrkekramar // Didda

2007-04-18 @ 08:41:00
URL: http://thesandyshadows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0