Ett steg till...

Jahapp... så har man varit hos "vampyrerna" på VC och blivit tappad på 4 rör blod.

Jag har därmed tagit ytterligare ett steg närmare open.

På torsdag nästa vecka ska jag ju till Dr. Bäwer och få min slutgiltiga bedömning och också, förhoppningsvis, min op-tid.

Helt sjukt egentligen men jag har börjat längta efter att få dra igång "innan-opflytet".

Jag hoppas ju på op i maj och enligt sköterskan på kirurgavd. så planerar de bara op för en månad i taget och hon sa att jag skulle få min op-tid vid besöket.

Våren är här och solen skiner. Framtiden har väl aldrig sett så ljus ut... I alla fall inte på länge...

...193 timmar....


Kommentarer
Postat av: Didda

Jag hoppas verkligen du får en tid innan sommaren, skönt att framtiden ser ljus ut för dig nu. Jag lovar att jag ska hålla alla tummar och tår för dig!!! KRAMAR!

2007-04-11 @ 12:58:54
URL: http://thesandyshadows.blogspot.com/
Postat av: Karina

Thanx... =)

2007-04-11 @ 13:06:12
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0