....Hmmmm...

Är jag tjatig?

Vaknade i morse med sprängande huvudvärk och en känsla av att vara alldeles övergiven. Med risk för att låta gnällig så... Varför är det aldrig någon som ringer för att kolla hur JAG mår? Är det för att ingen hinner innan jag redan ringt? Ringer JAG så ofta att ingen hinner sakna mig? Visst, jag förstår att folk har sina egna liv och att jag borde ha mitt (och det har jag ju faktiskt)... Men va faan? Ett litet telefonsamtal behöver inte vara flera timmar!
Jag vet... jag kan också glömma bort att ringa ibland och dagarna går så fort! Jag menar inte att skälla på någon utan bara på situationen.

Så förlåt mig mina nära o kära att jag gnäller lite men jag kommer nog inte att ringa på ett tag! Jag ska försöka hitta en balans i det här....

Puss o kram o allt... Jag vet att ni älskar mig ändå...     ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar genast åt mig och skäms som en hund!
Räknas det lite iallafall att man tänker på dig dagligen och undrar hur du mår. I samband med det så tänker man så klart "Jag måste ringa Karina sen,d et var så länge sen vi hördes."

Love you!
(JÄTTEMYCKET)

2007-04-12 @ 22:53:52
Postat av: Lena

fick så bråttom att skriva och försäkra dig om att du är älskad att jag glömde säga att jag var jag *ko-ko*

Kram!

2007-04-12 @ 22:55:09
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0