...HUNGRIG!!!

Har börjat med att bara äta (dricka) VLCD idag... Lite yr i bollen men annars rätt okej... Jag tar Naturdiets Kaffelatte som är helt okej i smaken faktiskt.

Har talat om för maken att fr.o.m. idag och en tid framåt så är det han som lagar sin egen mat... OM han vill äta nåt alltså. Jag tänker inte vistas mer än nödvändigt i köket när jag ändå inte får äta nåt...
Barnen kommer jag att utfodra givetvis men det är smällar man får ta!

Äntligen är veckan här... Veckan då jag ska till kirurgen för bedömning... Nu är det bara 70 timmar kvar!!!


Kommentarer
Postat av: Didda

Jag hoppas att allt kommer gå vägen för dig, det menar jag verkligen. Och lycka till med dina påsar. Har själv kört med dem ett tag men inte bytat ut alla mål utan kanske bara frukosten som jag annars är så slarvig med :/ Skriv gärna när du varit på läkarbesöket så jag vet hur det går. Jag tänker på dig vännen!! Kramar

2007-04-17 @ 07:26:51
URL: http://thesandyshadows.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0