JAAAAAAAAAAA

Jag fick godkänt för op...

Ligger högt på prioritetslistan så jag borde få en tid rätt snart... Sköterskan kunde inget lova men hon skulle göra sitt allra bästa för att jag ska få en så snabb tid som möjligt. UNDERBART!! Som det ser ut så blir jag verkligen opererad innan sommaren... Fy faan (ursäkta) va snygg jag kommer att vara nästa sommar... Och ännu bättre - Jag kommer förmodligen att bli av med alla mina smärtor i fötter, knän och höfter...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Tack alla darlingar för hållna tummar och tår.

Pössa

Kommentarer
Postat av: Didda

F*n vad skoj att höra!! Såååå glad jag blev för din skull! Hör gärna av dig via mail eller om du har msn, eller kanske via bloggen ;) Skulle vara skoj att ha lite mer kontakt med dig, om du vill det vill säga ;) Men än en gång ett stort GRATTIS säger jag!!! Pöss på dig!

2007-04-19 @ 20:13:52
URL: http://thesandyshadows.blogspot.com/
Postat av: Lena

Grattis! :)

Detta blir spännande, vilken jävla resa du ska påbörja snart! Orolig men glad för din skull *älskar*

KRAM!

2007-04-19 @ 21:48:11
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0