Tur att solen skiner...

När man går så här och väntar så är det bara en sak som cirkulerar i huvudet hela tiden. Nämligen själva målet för väntan. I mitt fall, just nu, är det ju ett visst läkarbesök... men det visste väl ingen... eller?.     ;)

Varför kan man inte bara vara nöjd i nuet? Varför skjuter jag hela tiden upp mitt liv i väntan på sedan?

Jag tror det är inbyggt i hur människan fungerar...

Tänk så här....

Om alla var nöjda med vad de hade så skulle ju inga nya saker uppfinnas... eller? Om alla var nöjda med den lön de hade så skulle ingen någonsin göra karriär...

Nä jag tror... Lite missnöjd... Lite längtan... Lite önskningar... Och en stooor portion humor... Det är livet!!!

OCH att kunna ta vara på vårsolen...

Puss på er...


...141 timmar... Det närmar sig.... *Fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0