Skolstart...

Första "riktiga" dagen i skolbänken idag.
Det verkar vara en kanonbra klass jag hamnat i. Ganska många jämnåriga men väldigt blandat.
Vi har även 3 killar å det är ju kul.

Ungarna fick vara på fritis och det var de mycket glada för. Elin har längtat sig halvt fördärvad efter detta. Nästan alla kompisarna går ju på fritis...

Mat o vikt traskar på... har inte vägt mig nyligen så jag vet inte om jag gått ner men häromdan var jag inne på KappAhl och köpte en top och ett par jeans... När jag vägde som mest fick jag köpa tröjor i strl 54-56 och byxor i strl 52! Nu köpte jag en top i strl 44-46 och byxorna hade strl 48!!!! JAAAAAA!!!! Kändes som hundra år sedan jag kunde le mot mig själv i en provrumsspegel. Mycket härlig känsla vill jag lova!!

Kramar från studenten

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

2007-08-30 @ 20:51:46
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Nickan

Ohhh jag är riktigt avundsjuk på dej.... att få börja skolan igen... skulle jag också vilja.
Fast jag har ju min utbildning, men jag skulle vilja göra något annat.....

2007-09-01 @ 20:08:14
URL: http://Nickanpickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0