Sol sol sol

Solen skiner och humöret stiger för varje dag som går...

Ska alldeles strax gå ut i trädgården och sätta mig med den senaste Harry Potter-boken... Behöver få lite färg på min bleka ärrade näsa...

Viktmässigt har det nu lugnat ner sig lite... "bara"  gått ner 0,8 kg den senaste veckan (till 99 kg)... Men det är ju bara väntat... jag kunde ju inte fortsätta att tappa i samma takt, kroppen måste ju vila lite emellanåt. Räknar helt kallt med en platå när som helst. Men JAG MÅR KANON!!!

Maten funkar... äter i stort sett som vanligt bara så mycket mindre portioner... Jag tar mindre mat än min 8-åriga dotter! Visst dumpar jag då och då... men det är bara bra för då lär jag mig vad jag kan och inte kan äta... som lunchen idag... Lax, potatis och AIOLI... Aioli = dumping... nu vet jag det! Jag vet också att jag dumpar på vitt bröd och fruktyougurt. Tyvärr dumpar jag också på Laktulosen som jag måste ta varje morgon för att hålla min hårda mage i schack... Men det är bara att ta den och sen gå och lägga sig en stund... det brukar gå över efter en ½ till 1 timme.

Nä ut i solen med boken.... Kram alla!!

Kommentarer
Postat av: Lena

KRAMELIBAMSEKRAM!
Du är så himla duktig!

2007-08-04 @ 16:28:23
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Nickan

Idag tog jag mod till mig och ringde upp "syster Stina" i Varberg o aktiverade min plats i operationskön.....
får väl se om jag fegar ur igen...
kram!

2007-08-06 @ 21:28:37
URL: http://Nickanpickan.blogg.se
Postat av: Nickan

Hej !
Jag addar gärna dej på msn, hmmm hur man nu gör....
Min adress är [email protected]...
kram!

2007-08-07 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0