Uppmaning följd...

Jag heter Maria Zachrisson och bor i Varberg. Jag är 54 år och vete sjutton va jag jobbar med. Jag bara ääälskar sport och då speciellt att läsa om sport på text-tv flera ggr varje kväll! Örhängen har jag... 3 st. Hårfärgen är turkos för tillfället och ögonen svarta. Bäst gillar jag att lyssna på Marilyn Manson men min idol är Eagles.

Gör såhär :
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
ålder = mammas ålder
yrke = pappas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du ine tål
Idol = den du senast lyssande på

Kommentarer
Postat av: Nickan

Hi hi vilken kul grej, jaha då kör vi:
Hej jag heter Lena Zelander. jag bor i Kungsbacka,
jag är 77 år gammal. Mitt yrke har varit ingenjör men nu är jag pensionär. Mitt största intresse är sport och friluftsliv, Jag älskar att vandra rakt in i skogen och sova över och leva på det naturen har att erbjuda.....
Jag har tre barn.
Mitt hår är svart och jag har gråa ögon.
Min favvo musik är riktigt gnälliga härliga gitarrsolon, min idol är red hot chillipepper

2007-08-24 @ 18:41:10
URL: http://nickanpickan.blogg.se
Postat av: veronica

jag heter Elisabeth olsson, jag bor i alanya. jag är 53 år och arbetar som billackerare. Mina intressen är sport i alla former, och hellst tennis.. jag har 2 barn. Min hårfärg är grå, och mina ögon är svarta. Jag älskar folkmusik från estland, och mina idoler är Takida.

fniss fniss fniss

2007-10-19 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0