Upprop...

Idag var jag på upprop inför mina högskolestudier som drar igång på tisdag nästa vecka.

Man kände sig lite som när man började skolan när man var liten... sitta och räcka upp handen och svara ja med darrig stämma när man hörde sitt namn... ;)

Jag kan ju tycka att det var onödigt att lägga uppropet i Halmstad för oss som ska plugga huvudsakligen i Varberg... Mycket av informationen behövde ju inte vi... Men men...
Vi ska ju gå på några föreläsningar varje termin där så.... och omtentor (Gud förbjude) ska oxå göras i Halmstad...

Spännande ska det bli iallafall!!!!

Uppdatering vad det gäller vikt o mat:
Äter lite mer mat vid varje måltid nu. Och jag äter "riktig" mat (inga puréer längre) Idag blev det ca 1 dl broccoligratäng med ädelost, ostsås (Kelda) och gratängost samt en halv liten grillad karréskiva. Snart ska jag unna mig en glass och till filmen i kväll blir det nachos med guacomole.... *dreggel*
Vikten då... Jo jag går ner men inte lika fort längre... ner 0,6 kg till 98,1 kg den senaste veckan...

Puss o kram o allt sånt där....

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är uppmanad inne hos mig :)
Kram Kram

2007-08-22 @ 19:16:14
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0