Liite piggare e´ man allt :)

Tänkte jag skulle börja med att promenera varannan dag. Det är ca 1-1,5 km ner till havet så det blir väl lagom nu i början. Man får ju inte tappa sugen.
Maten funkar bra. Keso och avokado på knäckemacka till frukost och en Naturdiet till mellanmål både på förmiddagen och lunchen. Middag blir det familjen äter. Idag ska vi äta kyckling med Basmatiris till. Sena mellanmålet blir lite lättyougurt vanilj med en banan i.

Nähäpp...på med skorna och ut i soluppgången....

Kommentarer
Postat av: Didda

Hejsan!
Har precis läst lite av din blogg. Du kommer klara gå ner i vikt. Jag håller på dig. Själv håller jag också på att gå ner i vikt och har lyckats ganska så bra. Om du vill prata mer så får du jätte gärna kontaka mig på min mail. Skulle vara skoj att peppa dig :) Kram Didda.

2007-02-08 @ 19:00:50
Postat av: Karina

Mailkompisar kan man inte få för många av.... Men vilken adress har du? :)

2007-02-08 @ 19:47:24
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se
Postat av: Didda

Konstigt att du inte fick det, skrev i det men jag skriver det en gång till :) [email protected]
Hör gärna av dig, skulle vara skoj :) Nu ska jag gå och lägga mig så man kommer upp imorron. Sov så gott! Kramis

2007-02-08 @ 22:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0