... å så regnar det igen....

...både ute och inne känns det som... lite försmak av den "stora vårdeppen" bara så jag vet ju att det går över  :-/

Tänker ta fram och titta på det som deppar ner mig så nu ska bloggen få leva upp till sitt namn.

- Arbetslös sedan 2004 Aaaaahhhhhrrrrggggg....
- A-kassan sänks snart till under överlevnadsnivå....
- Tjock som en dj*vla tunna och lika smidig...
- Måste gå ner i vikt innan jag kan komma ifråga för en viktop... trodde jag skulle opa mig för att jag inte klarar av att gå ner i vikt själv?
- Snart dax för min årliga mammografi (8:e feb) och som vanligt så är jag suveränt övertygad om att nu har jag bröstcancer - igen.
- Min hud har gett upp för den här vintern (kommer bli bättre när solen får smeka min kind men just nu är den svidig, narig, eksemfylld och smärtsam) både i ansiktet (!) och på händerna.

Så det så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0