Jaha... så e det bara att vänta då...

Det gick ganska bra hos kirurgen idag. Han sa inte nej...
Nu ska jag vänta in en gruppinformationsträff den 27 feb. Sen ska jag vänta ytterligare ca 2 månader för att få komma tillbaka till kirurgen. Vid det besöket så ska jag bevisa att jag verkligen är motiverad till att förändra mitt liv... Jag ska ha ändrat mina vanor vad det gäller mat och motion. Jag ska dessutom gått ner i vikt. Han sa inte hur mycket men jag ska försöka att iallafall tappa upp emot 10 kg. Borde inte vara omöjligt på 3 månader. När jag sedan kommer tillbaka till kirurgen (förhoppningsvis i slutet av april) och han godkänner mig för operation - då sätter han upp mig på op-listan... sen kan det dröja ytterligare 3 månader innan jag faktiskt blir opererad.

Suck, pust och stön

Kommentarer
Postat av: Lena

Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja! Heja!

Tiden flyger iväg och snart är det vår och dags för ditt andra besök hos dr.braattha

Kram

2007-01-26 @ 20:46:11
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0