Jaha, vad gör jag nu då?

Jag var på arbetsförmedlingen igår för att uppdatera min handlingsplan.... Fick då veta att jag, efter den 1:a mars antingen kommer att gå ner på 65% ersättning eller helt bli av med min A-kassa.... Så där kul...

Efteråt så åkte jag ut till min svägerska i församlingshemmet och fikade. Satt och gnällde en hel del.... När jag skulle gå därifrån för att hämta barnen på fritis så ringer telefonen. JAG SKA PÅ ANSTÄLLNINGINTERVJU!!! På torsdag (imorgon). "Där ser du" sa min svägerska "Det gäller att gnälla i rätt hus". Jaa... man börjar ju fundera....

Den stora frågan är nu bara.... Ska jag berätta om mina planer på att operera mig? Eller ska jag vänta tills jag helt säkert vet ATT det blir operation? Och kanske t.o.m. vet NÄR det blir?

Jag behöver ju inte vänta så länge på själva "attet", det är "näret" som kan ställa till det.....

Jaja, jag får, som jag brukar säga, hoppa från den bron när jag kommer till den.....

Förresten nu är det "bara" 173 timmar och 45 minuter kvar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0