Jippie!!!!!

Idag kom det.... Brevet!! Från sjukhuset som talar om att den 24e januari ska jag träffa en kirurg och ev. en sjukgymnast som ska bedöma om jag är lämplig för överviktsoperation.

En av alla de gånger jag pratat med sköterskan på avdelningen så sa hon att hon trodde att jag var en lämplig kandidat för op. Visst låter det hoppfullt!!!?

Jag måste bara bli godkänd....vet inte riktigt vad jag ska göra annars....?

Det bästa med alltihop är att om (när) jag får klartecken den 24e så får jag antagligen ett op.datum direkt... Kanske redan i februari... Vem vet?

Så håll alla tummar!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Låter som en skön grej! Har inte den blekaste om vem du är men vafan spelar det för roll, lyckliga människor är good shit!

Så jag håller mina förfrusna tummar!

2007-01-11 @ 17:45:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Karina

Tackar!!

2007-01-11 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0