Utmanad av Lena

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Åkte med familjen till Legoland

Vilka länder besökte du?
Danmark

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Min bröllopsdag den 4 sept just för att vi glömde av den både jag och maken :)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Sandi Thoms "I wish I was a punkrocker (För att den är bra!) och "Scream" med Tokio Hotel (för att den är helkass och min svägerskas dotter inte kan sluta lyssna på den)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt tårta tillsammans med min svåger som fyller år samma dag. Och familjen såklart.


Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om jag hade vägt en hel del mindre och fått ett jobb.

Hur höll du dig från att bli galen?
Gnäller en stund men försöker leva efter: "Bryt ihop och kom igen"

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Inga-Lill, "No competition!!"

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Ha ha ha....

Förhoppningar om 2007?
Få viktopereras, och bli en hel del lättare, hitta ett jobb.

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0