Uj uj uj...

Jaha så kan det oxå gå...

Sitter just nu med plåster, drän-slang och sond-slang på magen efter mina äventyr på sjukhuset...

Istället för en lätt liten operation och hemresa efter 4-6 dagar blev det 5 operationer och 1 månad på sjukhus!!!
Jag fick komplikationer så det stod det härliga till... Dessa slutade med att jag bl.a. låg 3 veckor på intensiven och även tog en tur i respirator...

Nära ögat men någon håller en vakande hand över mig....

Nu har jag varit hemma i lite drygt 2 veckor och mår bara bättre och bättre för varje dag... Jag tappade en hel del muskler när jag var sängliggande så nu är det bara att ta tag i träning för att bygga upp dem igen... Maken och jag tog en promenad på ca 1 ½ km idag - LÄNGST HITTILLS!!! Heja mig!!!

Ett stooort plus är alla kilon jag har tappat - 14 st närmare bestämt!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för kramen :(
Kramar tillbaks på dig som är så duktig och håller modet uppe trots ditt helvete den senaste 1.5 månaden.
KRAM!
(syns vi på kalas den 21:e?)

2007-07-18 @ 18:15:59
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Nickan

Härligt att se att du lever!!!!!
men det låter ju inget vidare, att det kan bli så,
Hmmm står fortfarande i kö, men tja, får väl se hur det blir.
Kul låter det ju iallafall med alla brttappade kilon.....

2007-07-19 @ 10:27:08
URL: http://nickanpickan.blogg.se
Postat av: Annika*~

Heeej!!!
Kikade in här igen och läser att allt är under kontroll nu... skönt att det går åt rätt håll. Jag är verkligen avundsjuk på dina förlorade kilon, he he! Sköt om dig nu så kan vi väl höras, det vore kul!

2007-07-24 @ 10:41:08
URL: http://starwings.se/beachboys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0