Nedräkningen fortsätter...

... mindre än 46 timmar kvar nu...

Mors dag idag... Min underbara familj "väckte" mig med presenter på sängen... En "allt-i-ett" skrivare!!! Har saknat skrivare länge... Ända sen den förra for i golvet o gick sönder...

34226-87

Så här ser den nya leksaken ut... Har suttit o lekt hela morgonen... ;)

Min lilla dotter var med sin pappa på jobbet igår och där hade hon pysslat o grejat hela dagen med att fixa ett alldeles eget morsdagspaket... Hon hade målat jättefint på kartongen och inuti låg det två vaxduksbitar.. en grön och en blommig... *L* Hon var sååå stolt o mamman blev sååå glad... Puss min lilla ängel!!

Resten av dagen då...?
Joo... ska packa... raka benen (märkligt... här ska man lägga sig på operationsbordet och ett helt gäng människor ska peta o titta på hur jag ser ut på insidan... men att komma dit med håriga ben går bara inte...) Lustigt hur man är funtad...
Ska även sätta mig och skriva ner lite instruktioner till mannen... Barnen ska ju ha matsäck med till skolan en av dagarna jag är på sjukhuset... Mycket att tänka på blir det...

Kommentarer
Postat av: Nickan

hej igen, är fortfarande avundsjuk.....
Lycka till!!!!!!!!
Hur länge ska du vara kvar på sjukhuset?

2007-05-27 @ 16:17:03
URL: http://Nickanpickan.blogg.se
Postat av: mia

har oxså gjort op.Komplikationer som du med respirator, feber,ångest osv Fick ligga på sjukhuset 7 veckor.Så jag vet precis vad du har gått igenom.Lycka till i fortsättningen

2007-09-15 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0