Shit va det går undan....

...96 timmar kvar nu!!! Under 100!!!

Har börjat packa så smått...
Mannen hade med sig såna där gula hörselproppar hem igår... alltid bra att ha om man får en snarkande "rumskompis"...

Vad ska jag ha med mig då...?

* Mjuka kläder (Vill inte springa omkring i sjukhusets "garderob" hela tiden)
* Morgonrock
* Tofflor
* Böcker
* Mp3 med ljudbok
* Necessär (hudkräm, tandborste, tandkräm, schampo, balsam, duschkräm, lypsyl, pincett, spegel, deo, trosskydd, hårsnoddar)
* Mobiltelefon
* Kortlek (kanske finns nån som vill spela lite... annars får jag väl lägga patiens)
* Sudoku, penna (fullständigt livsnödvändigt)
* Lilla DVD-spelaren (sån där till bilen)
* Filmer

Sen någonting som många på viktop hade önskat att de tog med sig - kolsyrat vatten typ Ramlösa... För att gurgla med så man undviker svamp i munnen... Vilket tydligen är rätt lätt att få...

Såå... Nu ska jag rusha barnen till skolan...


Kommentarer
Postat av: Nickan

Åh vad jag blir avundsjuk på dej! Att du gör en sådan operation, jag har varit på första besöket på sjukhuset i Varberg, sedan bangade jag ur, men ska ta tag i det igen. du inspirerar mig!!!!
kram o lycka till!!!!

2007-05-25 @ 19:28:37
Postat av: Nickan

glömde lämna min bloggadress, ifall du vill kolla vem jag är.....

2007-05-25 @ 19:30:40
URL: http://nickanpickan.blogg.se
Postat av: Lena

Tjosan! Hej vad det går :)
Guuud vad jag kommer vara nervös.
Du ringer mig på mobilen bums efter inskrivningen och berättar exakt när det ska ske. Jag ska nämligen ta ett snack med din polare ovanför att han skickar alla styrkor att vaka över dig min älsklings tjej!
KRAM!

2007-05-25 @ 22:24:53
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Karina

Pössa
;)

2007-05-26 @ 08:50:50
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0