Asgarv!!!

Hörde en hysteriskt rolig historia på radion idag... Kunde knappt ta mig ur bilen... bara tjöt av skratt!!

"En man låg av okänd anledning på sjukhuset och mådde verkligen inte bra. Han fick rätt mycket mediciner och en av biverkningarna var att han blev rätt lös i magen.

Vid ett till fälle blev det så illa att han inte hinner upp ur sängen utan lägger en rejäl diarréeklatt på lakanet... Mannen tyckte det hela var fruktansvärt pinsamt och kunde inte med att ringa på vårdpersonalen. Han funderade en stund på hur han skulle klara sig ur den här situationen och till slut tycker han att han inte kan göra nåt annat än att knöla ihop lakanet och slänga ut det genom fönstret...

Under fönstret går det en fylltratt som får lakanet rätt i huvudet och han kämpar länge och väl för att komma loss...

Då kommer en annan man förbi och undrar vad han håller på med?

- Ja, inte vet jag, svarar fylltratten, men jag tror jag precis bankat skiten ur ett spöke..."

Ha ha ha ha ha ...

Kommentarer
Postat av: Lena

Fniss Fniss

2007-11-11 @ 22:12:49
URL: http://lena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0