Avklarat!!

Tentaångesten har släppt!!

Fick kl. 9 lov att äntligen vända upp tentan och sätta igång med att skriva ner den kunskap jag tryckt in i huvet de senaste veckorna...

Tycker faktiskt att det gick rätt hyfsat... Vet inte om jag hade kunnat göra bättre än jag gjorde... Men nu måste jag vänta i 3 veckor innan jag vet om jag klarat nivån för godkänt... Hoppas Hoppas... Håll alla tummar är ni snälla...

Efter tentan gick vi ut några stycken och käkade lunch och tog några öl... Aldrig har väl en öl varit sååå god och sååå efterlängtad!!!

Viktuppdatering då... Vägde mig imorse - 91,8 kg nu!!! Det ger ett BMI på 28,6!! Gööött e de...

Kram... nu ska jag njuta av ledigheten i helgen eftersom jag inte kan plugga nåt innan nästa kurs börjar...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jösses jävlar!!!
Nästan minus 100 kg!

Graaaaaaaattis gums!!!

2007-11-01 @ 18:16:32
URL: http://www.nogg.se/selma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0