Jag gjorde det!!!

Idag var jag på sjukhuset och träffade läkaren angående min anmälan till patientförsäkringen. Ska bara sammanställa all info så ligger den på posten sen. Kanske blir det en liten slant...

När jag var där så passade jag på att be läkaren ta bort det fantastiskt fula födelsemärke jag har haft i huvudet sedan jag var liten. Å han gjorde det på direkten!! Shit va ont bedövningssprutor gör!! Aaaaarrrrghhhh!!!
3 stygn i skalpen och en rakad fläck... *fniss* Inte är det vackert direkt...

Väl hemma så tvingade jag maken att ta fram hårtrimmern för nu fick det vara nog med tappade hårtestar! Han stubbade mig så nu är jag så här snygg:

image94


Tjusigt va!!?

Kommentarer
Postat av: Lena

DU ÄR SÅ FIN!!!!
Herrejösses!!!
Du är så duktig mitt hjärta, nästan sjuksköterka!
Kram!

2007-10-05 @ 08:20:52
URL: http://lena.blogg.se
Postat av: Nickan

Vet du!?
jag tycker du är helcool, ( säger man så nuförtiden?....)
De är förresten jättefin på bilden, så det så!
kram Nickan
Ps, igår körde jag förbi där du bor, men jag visste ju inte vilket hur det var.....????

2007-10-05 @ 14:18:08
URL: http://Nickanpickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0